نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تابستانی به یاد ماندنی ! نقل و انتقالات بسته شد

تابستانی به یاد ماندنی ! نقل و انتقالات بسته شد

امروز فرصت خرید و فروش بازیکن در لیگ های معتبر اروپایی به پایان خواهد رسید و تیم ها باید امروز وضعیت نهایی بازیکنان خود را مشخص کنند. یوونتوسی ها نیز نیم نگاهی به خرید یک مهاجم برای ترکیب خود دارند، هر چند که نامی بزرگ در لیست یووه دیده نمی شود.

گابیادینی که از گزینه های حضور در یووه بود، اعلام کرد که در سمپدوریا خواهد ماند.

دنیس مهاجم اتالانتا یکی دیگر از گزینه های سران یووه می باشد و طرفین در حال مذاکره هستند.

ده چلیه در آستانه ی پیوستن به تیم پارما قرار دارد و سرمربی پارما خواهان حضور وی در انیو تاردینی شده است.

آرسنالی ها با پیشنهادی 5 میلیون یورویی خواهان کومان بازیکن جدید یوونتوس شدند که این در خواست بلافاصله رد شد.

ویدال در فصل جاری با پیراهن یوونتوس در میادین حاضر خواهد شد و به تیم منچستر نخواهد رفت.

یوونتوس بدنبال ربیوت استعداد جوان باشگاه پاریس سن ژرمن است . این در حالی است که رُم هم رقیب یووه بشمار می رود و گفته می شود که پیشنهاد خوبی هم ارائه کرده است .

طبق اخبار ماروتا کماکان بدنبال یک مهاجم برای بیانکونری است اگرچه گفته می شود که یووه هر بازیکنی را با هر کیفیتی جذب نمی کند ، این در شرایطی است که یووه از خرید ِ بازیکنان خوبی مانند فالکائو ، چیچاریتو بازمانده است !

گفته می شود که پیشنهاد رُم برای ربیوت 10 میلیون یورو است . 6 میلیون برای هر فصل به علاوه پاداش .

امپولی با پیشنهادی خواهان به خدمت گیری مارکو موتا شد.

بر اساس اخبار توتویووه یوونتوس و پارما در حال مذاکره برای انتقال قرضی ده چلیه مدافع سمت چپ یووه هستند . گفته می شود که شرایط برای انتقال او به پارما مهیا است و قرارداد او با حق خرید در انتهای فصل خواهد بود .

بر اسا اخبار " دیلی میل " آرسن ونگر برای مشاهده بازی خیرخواهانه ای که قرار است در رُم انجام شود ، به ایتالیا سفر کرده که البته گفته می شود سرمربی آرسنال بدنبال انتقال سباستین جووینکو به لندن است .

ده چلیه به صورت رسمی راهی تیم پارما شد و فصل آینده با پیراهن این تیم در رقابت های سری آ توپ خواهد زد.

مدیر برنامه های جووینکو اعلام کرد که موکل وی از حضور در تورین راضی می باشد و یووه را ترک نمی کند. گفتنی است تیم های لازیو و تورینو به شدت خواهان جذب وی بودند.

یوونتوسی ها Eleuteri را دقایقی پیش خریداری کردند. این بازیکن متولد 1998 میلادی می باشد و برای تیم جوانان خریداری شد.

سران یووه نیم نگاهی به گوارین بازیکن کلمبیایی تیم اینتر دارد و رئالی ها با پیشنهادی 3 میلیون یورویی خواهان جذب قرضی این بازیکن شده اند و کار برای یووه سخت شد.

بر طبق اخبار اسکای اسپورت ، جوزپه ماروتا و فابیو پاراتیچی در شهر میلان حضور دارند و در حال مذاکره با گزینه های نهایی یوونتوس هستند . گفته می شود که یووه بازیکن جدیدی خواهد گرفت ولی بازیکن ورودی بازیکن معمولی نخواهد بود و ماروتا بدنبال بازیکنان شاخص باقی مانده است .

جانلوکا دی مارزیو اعتقاد دارد که رُم پیشنهاد بهتری را به باشگاه پاریس سن ژرمن ارائه کرده و بنابراین شانس برای انتقال او به رُم بیشتر است. البته کماکان از تلاش یووه و توافق ماروتا با مدیر برنامه های ربیوت که مادر او است، خبر می رسد .

ایجنت فردی گوارین بازیکنی که مدنظر رئال و یوونتوس است در مصاحبه خود با توتومرکاتو اعلام کرد که گوارین %100 در اینتر خواهد ماند و با وجود پیشنهاد 15 میلیونی مادریدی ها ، این بازیکن از اینتر جدا نمی شود .

ساعت 1:30 به وقت تهران، زمان نقل و انتقالات اروپا به پایان رسید و مدیران یوونتوس باز هم نتوانستند بازیکنی را به لیست نهایی خود اضافه کنند و بانوی پیر باید با همین بازیکنان در سه رقابت مهم و حساس حضور داشته باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: